Περιφέρεια

Άνοιγμα νέων προορισμών και μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά της Μέσης Ανατολής διεκδικεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Στην διεθνή τουριστική έκθεση Πολυτελείας και Β2Β Arabian Travel Market (ATM) 2022, που πραγματοποιήθηκε στο Dubai, από τις 09 έως 12 Μαΐου βρέθηκε αντιπροσωπεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Αναπτυξιακού Οργανισμού της “Κ2” Α.Ε., στο πλαίσιο της ευρύτερης στόχευσης για την προώθηση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου σε νέες αγορές, εν προκειμένω για την επίτευξη περισσότερου ποιοτικού τουρισμού από τη Μέση Ανατολή τα επόμενα χρόνια.
Μέσω πολλών συναντήσεων και συνομιλιών με παράγοντες της αγοράς, όπως αεροπορικές εταιρείες για απευθείας πτήσεις σε νέους προορισμούς, ταξιδιωτικά γραφεία και εταιρείες μάρκετινγκ και προώθησης, η Βάσια Παπαηλία, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Διεθνών Σχέσεων της Περιφέρειας και η Αγγελική Χονδροματίδου, Εκτελεστική Διευθύντρια Βιώσιμης Ανάπτυξης και Τουρισμού της «Κ2» Α.Ε. (Αναπτυξιακού Οργανισμού του Νοτίου Αιγαίου) προέβαλαν τις αυξημένες δυνατότητες φιλοξενίας των νησιών της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων σε κοινό υψηλών απαιτήσεων.
“Κάθε κίνηση εξωστρέφειας που υλοποιούμε υπηρετεί τη συνολική μας στρατηγική μας. Η Μέση Ανατολή είναι εξαιρετικά σημαντική για τον τουρισμό μας και έχουμε τη βούληση και το σχέδιο να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς που έχουμε στην περιοχή και να ανοίξουμε τις προοπτικές της με περισσότερα νησιά από το Νότιο Αιγαίο, σε μια συντονισμένη προσπάθεια, τα αποτελέσματα της οποίας θα αρχίσουν να διαφαίνονται την επόμενη τουριστική περίοδο” δήλωσε σχετικά με τις δράσεις στο περιθώριο της έκθεσης ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος.
Πράγματι, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αποτελεί για τη Μέση Ανατολή έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα νησιά των Κυκλάδων, Μύκονο και Σαντορίνη, με απευθείας εποχικές πτήσεις από και προς τα Εμιράτα. Με την παρουσία της εκεί, η Περιφέρεια προσβλέπει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του Νοτίου Αιγαίου συνολικά αλλά και στην ανάδειξη περισσότερων προορισμών, όπως είναι ενδεικτικά η Ρόδος, η Κως, η Νάξος, η Πάρος και άλλα νησιά, για τον πολιτισμό, τη γαστρονομία αλλά και τις υπηρεσίες πολυτελείας, που επίσης προσφέρουν για διαφορετικά τμήματα της αγοράς, όπως οικογένειες, ζευγάρια, κ.α.
Για τον σκοπό αυτό, το Νότιο Αιγαίο συμμετείχε ως τιμώμενη Περιφέρεια και στο workshop «Greek Luxury Tourism and Gastronomy», που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Fairmont, κατά το οποίο πραγματοποιήθηκαν B2B συναντήσεις με 100 περίπου ταξιδιωτικά γραφεία από Μέση Ανατολή, Ινδία, Λίβανο, Φιλιππίνες. Ακόμα, η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Περιφέρειας, Βάσια Παπαηλία πραγματοποίησε παρουσίαση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου με εκτενείς αναφορές σε πολλούς προορισμούς, πέραν των γνωστών στη Μέση Ανατολή, Μυκόνου και Σαντορίνης.
Στην ίδια διοργάνωση, δυναμική υπήρξε και η συμμετοχή του οργανισμού Προώθησης Τουρισμού Ρόδου, σε μια κοινή με την Περιφέρεια προσπάθεια για περαιτέρω ώθηση του προορισμού.
Το Γραφείο Τύπου