Ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια εμφανίσεις η ψηφιακή καμπάνια διαφήμισης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Περιφέρεια

Ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια εμφανίσεις η ψηφιακή καμπάνια διαφήμισης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Σε αυστηρά επιλεγμένους δυνητικούς επισκέπτες σε 14 χώρες
Γ. Χατζημάρκος: «Τα αποτελέσματα της, που έχουν εντυπωσιάσει και εμάς που την σχεδιάσαμε, τα βλέπουμε και τα ζούμε όλοι γύρω μας
Η διαφημιστική προβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική της προώθηση το 2021 σχεδιάστηκε και υλοποιείται σχεδόν εξολοκλήρου σε ψηφιακό περιβάλλον, φτάνοντας, από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο τις 304.236.178 εμφανίσεις σε 14 χώρες-δεξαμενές επισκεπτών.
«Τα αποτελέσματα αυτής της ψηφιακής στροφής έχουν εντυπωσιάσει και εμάς που την σχεδιάσαμε και βέβαια η απόφαση μας, σύμφωνα και με τις προτάσεις των εξειδικευμένων συνεργατών μας, και για το μέλλον είναι ξεκάθαρη: Online, σχεδόν αποκλειστικά πλέον. Τα φετινά αποτελέσματα, τα βλέπουμε και τα ζούμε όλοι γύρω μας», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου», κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι στον αριθμό των 304 εκ. εμφανίσεων της καμπάνιας, δεν συνυπολογίζονται μη διαφημιστικές δράσεις, όπως οργανικές καταχωρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού «Aegean Islands».
Αναλυτικότερα, η πιο μεγάλη σε εύρος καμπάνια online διαφήμισης που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική Περιφέρεια, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο, σε ένα πρώιμο μεν για τα δεδομένα της περιόδου στάδιο, με το σκεπτικό δε ότι ως πρωταγωνίστρια του ελληνικού Τουρισμού η Περιφέρεια οφείλει να είναι παρούσα αδιάλειπτα.
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και καινοτόμων εργαλείων, που υπάρχουν διαθέσιμα, στοχεύει σε αυστηρά επιλεγμένους δυνητικούς επισκέπτες, που ικανοποιούν συγκεκριμένα συμπεριφορικά και καταναλωτικά χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται στο μέγιστο βαθμό η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.
Επιλογή δράσεων με μετρήσιμα αποτελέσματα
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, μέσω των εξειδικευμένων συνεργατών της, έχει στραφεί σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, που εκτός από την ευελιξία που παρέχουν, εξασφαλίζουν και μετρήσιμα αποτελέσματα, ώστε να γίνεται γνωστό σε ποιο βαθμό αποδίδουν τα κονδύλια που διαθέτει για την καλύτερη κα ορθολογικότερη διαχείρισή τους.
Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια υλοποίησης μιας καμπάνιας συνδιαφήμισης μαζί με την Jet2Holidays σε επιλεγμένα κοινά με αποδεδειγμένη προδιάθεση ταξιδιού, που «έτρεξε» το διάστημα 5 Αυγούστου με 5 Σεπτεμβρίου, σε ιστοσελίδες με ιδιαίτερο κύρος όπως, ενδεικτικά: Vogue, Marie Claire, Cosmopolitan, Independent, The Guardian, Huffington post, πραγματοποιήθηκαν 65.606 κρατήσεις ατόμων στα τέσσερα νησιά της Περιφέρειας, στα οποία η Jet2 έχει πρόγραμμα πτήσεων (Ρόδο, Κω, Μύκονο, Σαντορίνη), με εκτίμηση δαπάνης στον προορισμό στα 50.250.000 ευρώ, με βάση την μέση κατά κεφαλή δαπάνη στις διακοπές που έχει υπολογίσει για το 2019 η Εθνική Αρχή Στατιστικής του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ανάλογα μετρήσιμα αποτελέσματα είχε και η καμπάνια μέσω της Expedia η οποία μέσα από 4.080.000 εμφανίσεις έφερε στα νησιά μας κρατήσεις αξίας 6.800.000 USD, ποσό που αφορά κόστος διαμονής στα ξενοδοχεία της Περιφέρειας μας. Πρακτικά, κάθε 1$ που επενδύθηκε στην καμπάνια απέδωσε $139 σε εισπράξεις μόνο στα ξενοδοχεία, χωρίς να υπολογίζεται η εκτός ξενοδοχείου δαπάνη στον προορισμό.
Παρουσία στις κορυφαίες ταξιδιωτικές πλατφόρμες
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προβλήθηκε και μέσα από τις δύο σημαντικότερες online ταξιδιωτικές πλατφόρμες της υφηλίου, στο TripAdvisor και στην Expedia, στοχεύοντας και στο πελατειακό κοινό, που πραγματοποιεί απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία.
Για παράδειγμα, η διαφημιστική καμπάνια μέσω του ομίλου Expedia πραγματοποιήθηκε από 15 Απριλίου έως και 30 Ιουλίου και έτρεξε στην Αγγλία, την Γαλλία και την Ιταλία, μέσω των ιστοσελίδων Expedia, eBookers και Hotels.com.
Η καμπάνια έτρεξε μέσω διαφημίσεων τύπου display banners, τα οποία οδηγούσαν σε ειδικές σελίδες που δημιούργησε η Expedia τόσο για τις Κυκλάδες όσο και για τα Δωδεκάνησα, μέσα από τις οποίες οι χρήστες μπορούσαν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για κάθε νησί μας αλλά και να κλείσουν ξενοδοχεία ή και πακέτο πτήσης και ξενοδοχείου.
Με παρόμοιο τρόπο τα νησιά της Περιφέρειας μας προβλήθηκαν στην αγορά των ΗΠΑ μέσω του TripAdvisor, στην μεγαλύτερη online πλατφόρμα ταξιδιωτικών κριτικών της υφηλίου.
Η καμπάνια, με video, banners και παρουσιάσεις των νησιών ολοκληρώνεται αυτή την εβδομάδα και απευθύνεται αποκλειστικά σε καταναλωτές με αποδεδειγμένο, με βάση τις αναζητήσεις τους, ενδιαφέρον για διακοπές σε προορισμούς της Μεσογείου.
Εξειδικευμένη προγραμματική τηλεοπτική καμπάνια
Η προγραμματική διαφήμιση, που αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στην τεχνολογία της ψηφιακής διαφήμισης, χρησιμοποιεί έξυπνους αλγόριθμους και πολυπαραμετρική διαμόρφωση των κοινών – στόχων βάσει συμπεριφορικών και καταναλωτικών κριτηρίων, στοχεύοντας όχι μόνο σε όσους έχουν αποδεδειγμένο, μέσω των αναζητήσεων τους, ενδιαφέρον για ταξίδια διακοπών, αλλά στοχευμένα σε όσους από αυτούς παρουσιάζουν υψηλή δαπάνη για ταξίδια εκτός της χώρας τους.
Αυτή η τεχνολογία αιχμής επιλέχθηκε για παράδειγμα στην καθοριστικής σημασίας για το Νότιο Αιγαίο αγορά της Αγγλίας, όπου, εκτός από τη συνδιαφήμιση με παίκτες κλειδιά από τον χώρο των Tour Operators και των αεροπορικών εταιρειών καθώς και την online καμπάνια, το brand «Aegean Islands» ενδυνάμωσε την παρουσία του και με την εξειδικευμένη προγραμματική τηλεοπτική καμπάνια στον μεγάλο τηλεοπτικό οργανισμό SKY TV.
Το μείγμα διαφημιστικών δράσεων
Ο σχεδιασμός της online διαφημιστικής καμπάνιας και το μείγμα δράσεων, που σχεδιάστηκε, ακολούθησε μια ειδική διαμόρφωση ανά αγορά στόχο, με επιλογή από μια φαρέτρα εργαλείων, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, συνδιαφήμιση με μεγάλους tour operators όπως TUI UK, Jet2 Holidays, EasyJet Holidays, TUI Germany, DerTour, ITS, FTI, Grecos, προβολή σε σημαντικότατες ταξιδιωτικές πλατφόρμες όπως Tripadvisor & Expedia, προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση που αποτελεί τεχνολογία αιχμής, προγραμματική online διαφήμιση αλλά και native διαφήμιση, συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρίες, αποστολή newsletters σε αποδέκτες με προδιάθεση για ταξίδια διακοπών, online & offline δράσεις προώθησης σε ταξιδιωτικά γραφεία, όπως διαγωνισμούς με δώρα ταξίδια κ.α.
Η στροφή της καμπάνιας στο ψηφιακό περιβάλλον, που επισπεύτηκε και επεκτάθηκε με την έλευση της πανδημίας, θα αποτελεί και την επόμενη περίοδο τη νέα βάση του στρατηγικού σχεδιασμού τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Τα πιο τεχνολογικά προηγμένα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ αποτελούν εργαλεία καθημερινής δουλειάς από μια Περιφέρεια που ασχολείται με την τουριστική προώθηση με επαγγελματισμό.
Το Γραφείο Τύπου