Τουρισμός

Αφιέρωμα στη Ρόδο από το inflight περιοδικό της Luxair

« Ρόδος: Όταν η ιστορία συναντά την εκπληκτική φύση»

“Εξερευνήστε τη Ρόδο”: Με τον τίτλο αυτό στο εξώφυλλο του και φωτογραφία την μοναδική Ακρόπολη της Λίνδου, το περιοδικό της αεροπορικής εταιρείας του Λουξεμβούργου Luxair -Luxembourg Airlines, μοιράζεται με τους εκατομμύρια επιβάτες όλων των πτήσεων της, την ιστορία, τον πολιτισμό και τα πανέμορφα τοπία της Ρόδου, σε ένα δισέλιδο- προς το παρόν- αφιέρωμα στο νησί και τους καλεί να ταξιδέψουν στη Ρόδο για να γνωρίσουν από κοντά τον μοναδικό αυτό τουριστικό προορισμό, με ένα brand name ισχυρό και γνωστό στα πέρατα της γης!

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2023 ταξίδεψαν με την Luxair  2,5 εκατομμύρια επιβάτες.

Ο Ισπανός δημοσιογράφος ταξιδιωτικών εμπειριών και γαστρονομίας David Palacio Rubio παροτρύνει τους αναγνώστες, όχι μόνον του περιοδικού, αλλά και μέσα από τις αναρτήσεις στα δικά του social media, να επισκεφθούν τη Ρόδο και μάλιστα σε εποχή πέραν της υψηλής τουριστικής περιόδου, για να εξερευνήσουν και να απολαύσουν με την ησυχία τους,  «χωρίς τα καλοκαιρινά πλήθη» όπως αναφέρει, όλα όσα μπορεί το νησί να τους προσφέρει, όπως η ιστορική, πολιτιστική κληρονομιά, τα εντυπωσιακά Μνημεία, το απαράμιλλο φυσικό του κάλλος καθώς και τη ζεστή φιλοξενία των ανθρώπων του, όλα αυτά που καθιστούν το νησί της Ρόδου τουριστικό προορισμό με ένα  πολυσύνθετο τουριστικό «πρόσωπο».

Στο συγκεκριμένο αφιέρωμα στη Ρόδο στο inflight περιοδικό της Luxair, ο ανεξάρτητος δημοσιογράφος David Palacio Rubiο, ο οποίος  εξειδικεύεται στα  διάφορα μέσα ενημέρωσης και περιοδικά εν πτήσει, όπως η έκδοση της Luxair Luxembourg Airlines, όπου είναι υπεύθυνος για τη συγγραφή ταξιδιωτικών οδηγών από το 2018, αναφέρεται στην Ακρόπολη της Λίνδου, στη Μεσαιωνική Πόλη, παρουσιάζοντας ιστορικά στοιχεία, ενώ παράλληλα περιγράφει τις εντυπώσεις του από το πάρκο Ροδίνι, τα Κολύμπια, τις πανέμορφες παραλίες της Ρόδου και φυσικά από την … γαστρονομία του νησιού.

Επισημαίνουμε ότι το ανοιξιάτικο αυτό τεύχος της Luxair βρίσκεται στα αεροπλάνα της εταιρείας από τις αρχές Μαρτίου και μέχρι τα τέλη Μαΐου.

Συζητώντας δε με στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού ο κ. Palacio Rubiο τόνισε ότι «σχεδιάζουμε να επισκεφτούμε τη Ρόδο αργότερα μέσα στη χρονιά για να προετοιμάσουμε κάλυψη για το Instagram μου και είμαι σίγουρος ότι θα γράψω σύντομα περισσότερα για τον όμορφο προορισμό σας. Η επίσκεψη θα με βοηθήσει επίσης να εμπνευστώ για μελλοντικά άρθρα και ταξιδιωτικούς οδηγούς για το νησί» καταλήγει ο ταξιδευτής δημοσιογράφος.

Την πολιτική που ακολουθεί ο Δήμος Ρόδου για την προώθηση και προβολή της Ρόδου και το 2024 υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Γεώργιος Τόππος αναφέροντας:

«Θέλουμε να αναδείξουμε την πολυδιάστατη αξία στο τουριστικό μας προϊόν, τις  εμπειρίες που προσφέρει στον τουρίστα η Ρόδος. Ειδικότερα, εστιάζουμε στη βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας του επισκέπτη πριν και κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Ρόδο, με τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη του εναλλακτικού-θεματικού τουρισμού, το σημαντικό πολιτιστικό κεφάλαιο που έχει να επιδείξει η Ρόδος και τα πανέμορφα τοπία της!»