Σε τρένα του Βερολίνου τον Μάρτιο διαφημιστική καμπάνια για το πρόγραμμα “The Rhodes Co-Lab”
Περιφέρεια Τουρισμός

Σε τρένα του Βερολίνου τον Μάρτιο διαφημιστική καμπάνια για το πρόγραμμα “The Rhodes Co-Lab”

Ξεκίνησε σήμερα 5 Μαρτίου η διεθνής τουριστική έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο η οποία θα διερκέσει έως τις 7 Μαρτίου.
Η έκθεση στην οποία συμμετέεχουν 1.300 ανώτεροι αγοραστές λειτουργεί ως βαρόμετρο της βιομηχανίας ενώ οι 5.500 εκθέτες της απο 170 χώρες  υπογραμμίζουν την  παγκόσμια σημασία της.
Η ITB Berlin Convention, το κορυφαίο thinktank του κλάδου, εξετάζει τις παγκόσμιες τάσεις και υπογραμμίζει τις βέλτιστες πρακτικές με ειδικούς του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των booking.com, TUI, Phocuswright και Google, προκειμένου να διαμορφωθεί ο τουρισμός του αύριο.

Σε τρένα της γερμανικής πρωτεύουσας, για όλο τον Μάρτιο, υπάρχει διαφημιστική καμπάνια με εικόνα και πληροφορία για το πρόγραμμα “The Rhodes Co-Lab”.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα social media επισημαίνει ότι “Πλέον, η παρουσία μας στις αγορές απο όπου αντλούμε επισκέπτες, έχει γίνει πολυδιάστατη και με εξαιρετικά ορατά και χειροπιαστά αποτελέσματα”.

Αναλυτικά ολόκληρη η δήλωση του κ. Χατζημάρκου:

Σήμερα ξεκινά η διεθνής έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο. Είμαστε εκεί, με όλους τους τρόπους που θα μπορούσαμε. Πλέον, η παρουσία μας στις αγορές απο όπου αντλούμε επισκέπτες, έχει γίνει πολυδιάστατη και με εξαιρετικά ορατά και χειροπιαστά αποτελέσματα.
Οι πόρτες κάποιων τρένων του Βερολίνου, για όλο τον Μάρτιο, θα ανοίγουν με εικόνα και πληροφορία για το πρόγραμμα “The Rhodes Co-Lab”.
Οπως ακριβώς συμβαίνει και με τα κινητά τηλέφωνα των κατοίκων στις αγορές-στόχους, στα οποία τα νησιά μας εμφανίζονται συχνά στις οθόνες τους, με επαγγελματικά σχεδιασμένο τρόπο και περιεχόμενο.
Οποιος πιστεύει οτι μπορεί ένας προορισμός να κατακτήσει την πρώτη θέση στον κόσμο σε διαδικτυακές αναζητήσεις χωρίς σχέδιο, απλά διαφημίζει είτε την άγνοια είτε τον ψυχισμό του. Η Ρόδος, πρώτη στον κόσμο σε ταξιδιωτικές, Ναί μόνο ταξιδιωτικές, αναζητήσεις στο google το 2023, βγήκε με πολλή, μεθοδική, σκληρή, επαγγελματική, καλή, δουλειά.
Οι καλές ειδήσεις κτίζονται, για τις καλές ειδήσεις δουλεύεις και προετοιμάζεσαι, τις καλές ειδήσεις πρέπει πρώτα απ’ όλα να είσαι έτοιμος να τις υποδεχθείς.
Η εποχή που ζούμε, αντιπαθεί τον ερασιτεχνισμό και την κλάψα. Η εποχή που ζούμε χαμογελά σε αυτούς που έχουν περιεχόμενο. Στα νησιά μας και τους ανθρώπους τους που στάθηκαν όρθια και βγήκαν μπροστά στα πιο δύσκολα💪