Ρόδος Rodostoday
Περιφέρεια Τουρισμός

Γιάννης Φώτης στον RV: Ξεπέρασε το μισό δισ. (!) εμφανίσεις η ψηφιακή τουριστική καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο – Mega brand η Ρόδος! (audio)

Στην επιτυχία της Ρόδου στον “ψηφιακό κόσμο”, αναφέρθηκε ο Γιάννης Φώτης, διευθυντής της Novus Mind, εταιρείας συμβούλων ψηφιακού marketing και επιστημονικός συνεργάτης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε θέματα τουρισμού, μιλώντας στον Real Voice 99,5

Στην επιτυχία της Ρόδου στον “ψηφιακό κόσμο”, μετά και τη χθεσινή είδηση ότι το νησί βρίσκεται στην πρώτη θέση, της παγκόσμιας λίστας της Google “The most Googled travel cities and islands of 2023”, με τις αναζητήσεις προορισμών πόλεων και νησιών, αναφέρθηκε ο Γιάννης Φώτης, διευθυντής της Novus Mind, εταιρείας συμβούλων ψηφιακού marketing και επιστημονικός συνεργάτης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε θέματα τουρισμού, μιλώντας στο “Πρωινό Εξπρές” του Real Voice 99,5 με τη Ρένα Παυλάκη.

Ο κ. Φώτης αναφέρθηκε στην καλή διαχείριση των κρίσεων που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με μετρήσιμα αποτελέσματα. “Ο Τουρισμός είναι ένα πολυσύνθετο γεγονός και είναι ευθύνη όλων μας να συνεχίσουμε την ίδια προσπάθεια. Πλέον τα νησιά μας παίζουν σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα και η Ρόδος αποτελεί ένα mega brand, καταφέρνοντας να επανακάμψει τόσο γρήγορα μέσα από τις φωτιές του Ιουλίου”, επισήμανε σχετικά.

Ο κ. Φώτης τόνισε μάλιστα ότι μέχρι σήμερα είναι πάνω από 493 εκατομμύρια οι εμφανίσεις της ψηφιακής καμπάνιας για το Νότιο Αιγαίο και πάνω από το 1/4 συν 80 εκατομμύρια αφορά το νησί της Ρόδου.

“Είχαμε μία πολύ μεγάλη καμπάνια για όλο το Νότιο Αιγαίο. Δεύτερον μετά τις φωτιές είχαμε μία επιπλέον καμπάνια αποκλειστικά για το νησί της Ρόδου. Θα σας πω κάτι για πρώτη φορά, το οποίο θα αναφερθεί μέσα στα πεπραγμένα στον απολογισμό της τουριστικής προβολής που θα γίνει στο περιφερειακό συμβούλιο τις επόμενες ημέρες, ότι φέτος συνολικά η καμπάνια που έτρεξε από το Νότιο Αιγαίο ξεπέρασέ το μισό δισεκατομμύριο εμφανίσεις! Πάνω από 500 εκατομμύρια εμφανίσεις αυτή τη στιγμή τώρα που μιλάμε χωρίς να έχει τελειώσει ο χρόνος και χωρίς να έχουμε ακόμα όλες τις αναφορές των μέσων που μας δίνουν κάθε μήνα τη στατιστική ανάλυση, είμαστε αυτή τη στιγμή στα 493 εκατ εμφανίσεις. Θα κλείσει πάνω από 500 εκατομμύρια, πάνω από μισό δισ εμφανίσεις της καμπάνιας για το Νότιο Αιγαίο από αυτές υπολογίζεται ότι περίπου το ένα τέταρτο 80 εκατομμύρια αφορούν μόνο το νησί της Ρόδου”, επισήμανε σχετικά.

“Πέρυσι είχαμε τη Ρόδο στους πλέον trending προορισμούς παγκοσμίως στο Tripadvisor ήταν 3η στη λίστα με τους περισσότερο trending προορισμούς παγκοσμίως μετά τη Μαγιόρκα και το Κάιρο. Είχαμε αντίστοιχα τη Ρόδο στη λίστα -την οποία μάλιστα αναδημοσίευσε και το Forbes- στους top 20 προορισμούς της Ευρώπης για να επισκεφτεί κανείς”, υπενθύμισε σε σχέση με τις διακρίσεις του νησιού.

Για το τουριστικό καλοκαίρι του 2024 και τα μηνύματα για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, ο διευθυντής της Novus Mind και επιστημονικός συνεργάτης της ΠΝΑΙ σημείωσε ότι σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις κι εκτός απροόπτου “θα είναι μία εξαιρετική σεζόν. Άλλωστε από τα στοιχεία που έχουμε η επανάκαμψη στο Νότιο Αιγαίο έχει ήδη επιτευχθεί. Σήμερα είναι διψήφια η αύξηση προς τα νησιά μας από τις on line κρατήσεις για το 2024. Είναι θετικότατα τα μηνύματα και υποχρέωση δική μας είναι να τα ενισχύσουμε. Τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά και υπάρχει διεθνώς μία διάθεση ο κόσμος να κόψει από άλλες δαπάνες του, για να δώσει ένα ποσό για ταξίδι αναψυχής. Όλα φαίνεται ότι πάνε καλά”, σημείωσε σχετικά.

 

 

 

 

 

 

RealVoice Νατάσα  Παμπρή