Με δύο τουριστικές καμπάνιες θα κινηθούν για την επόμενη σεζόν ΕΟΤ-Υπουργείο Τουρισμού
Τουρισμός

Με δύο τουριστικές καμπάνιες θα κινηθούν για την επόμενη σεζόν ΕΟΤ-Υπουργείο Τουρισμού

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Open, ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας έδωσε κάποια στοιχεία τόσο για την πληρότητα όσο και για τη ζήτηση της χώρας γενικότερα. “Για την εβδομάδα 13-19 Σεπτεμβρίου, η πληρότητα στα καταλύματα και τα ξενοδοχεία όλης της χώρας έφτασε στο 63%”, σημείωσε. “Για να καταλάβετε το μέγεθος της ζήτησης που υπάρχει πλέον για τη χώρα, η γερμανική αεροπορική Condor θα πραγματοποιεί πτήσεις και το Νοέμβριο στην Κρήτη. Μιας και μιλάμε σήμερα για την ελληνογαλλική συμφωνία, η πρώτη χώρα επιλογής των Γάλλων τον Ιούνιο για διακοπές ήταν η Ελλάδα, με αύξηση 88% των επισκεπτών σε σχέση με το 2019 και 18% των εσόδων για τη χώρα μας. Και τον Ιούλιο ξεπεράσαμε τη Γαλλία, την ίδια τη χώρα τους.  Οι Γάλλοι κάνουν κατά κύριο λόγο εσωτερικό τουρισμό, στα 2/3 τους. Για πρώτη φορά στην ιστορία της γαλλικής Δημοκρατίας, η Ελλάδα τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ Γαλλίας, έγινε η πρώτη χώρα προορισμού ακόμα και πάνω από τον εσωτερικό τουρισμό της Γαλλίας.

Επίσης, η Jet2, ο μεγαλύτερος tour operator της βρετανικής αγοράς, ζητάει να ανοίξει προορισμούς στην Ελλάδα και στην Αθήνα από τον Απρίλιο που μας έρχεται. Οι Βρετανοί φιλοδοξούν να φέρουν πιο νωρίς την τουριστική περίοδο. Τα περισσότερα τουριστικά καταλύματα και ειδικά τα υψηλού επιπέδου σε όλα τα νησιά μας και στους τουριστικούς προορισμούς έχουν κόσμο και θα υπάρχει αυτό και τον Οκτώβριο και στην Κρήτη και το Νοέμβριο”.

Διάταξη για τα παραδοσιακά ταβερνάκια και την προστασία της φυσιογνωμίας τους
“Θα προασπίσουμε επίσης και το ιδιαίτερο χρώμα του τουρισμού μας. Θα έρθει η διάταξη για τα παραδοσιακά ταβερνάκια ανά περιοχή. Δεν θα μπορούν αυτά να αλλοιωθούν, να αλλοτριωθούν και να εξαφανιστούν. Αυτό είναι το χρώμα της χώρας μας. Είναι η εικόνα η οποία μαγεύει τους πάντες”, ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.

“Πρέπει να μπορούμε να προασπίσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και αυτή η πολύ μεγάλη βιομηχανία να αυξάνει με βιώσιμο τρόπο. Τίθεται και θέμα βιωσιμότητας. Ο επισκέπτης λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του εάν η χώρα είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν τα καταλύματα, τα ξενοδοχεία, είναι τέτοια που προστατεύουν το περιβάλλον, αν υπάρχουν υποδομές και ασφάλεια.

Τα κερδίσαμε αυτά τα δύο τελευταία χρόνια με τον τρόπο με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία, τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Δώσαμε τη δυνατότητα πέρυσι που ήταν κλειστή όλη η Μεσόγειος, εμείς να ανοίξουμε παίρνοντας ένα υπολογισμένο ρίσκο το οποίο κερδίσαμε. Και φέτος τα νούμερα νομίζω ότι είναι εντυπωσιακά”.

Δύο τουριστικές καμπάνιες
Σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική, ο κ. Κικίλιας είπε: “Η στρατηγική μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού φέτος έπειτα από συζήτηση και συμφωνία με τον Πρωθυπουργό, θα είναι δύο καμπάνιες. Μια πιο μικρή, πολύ νωρίτερα μέσα στο χρόνο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο, για τους χειμερινούς εναλλακτικούς προορισμούς. Θα στηρίξουμε και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στη χώρα και θα δείτε μετρήσιμα αποτελέσματα. Και το δεύτερο κομμάτι, νωρίς την άνοιξη, εκεί που κλείνονται τα μεγάλα πακέτα για τον τουρισμό μας της νέας σεζόν. Φέτος στην Ελλάδα θα υπάρχει τουρισμός τον Απρίλιο και το Μάιο”.

Και συνέχισε: “Υπάρχει πολύ μεγάλος ανεκμετάλλευτος πλούτος στη χώρα μας, για παράδειγμα, στη Βόρεια Ελλάδα, πέριξ του Αγίου Όρους. Γίνονται επιχειρηματικές προσπάθειες αναβάθμισης των ξενοδοχειακών μονάδων εκεί, τις οποίες χαιρετίζουμε και υποστηρίζουμε. Και θέλουμε να προσελκύσουμε πακέτα και από τη δύση.

Θα γίνει προσπάθεια να γίνει προορισμός και από την Αμερική η Θεσσαλονίκη, home port για την κρουαζιέρα, όπως ανακοίνωσα. Το λιμάνι είναι στρατηγικό πλεονέκτημα και εργαλείο για εμάς, αλλά και από την Ανατολική Ευρώπη. Θέλουμε να συνάψουμε διακρατική συμφωνία και θα το κάνουμε αυτό μέσα στο χειμώνα, ώστε να ανοίξει πλήρως η αγορά από τη Ρωσία και από τις ανατολικές χώρες”.

Καταλήγοντας, ο υπουργός επεσήμανε ότι ο στόχος μέσω του τουρισμού, της “ατμομηχανής” της ελληνικής οικονομίας, είναι να ευημερήσει η μέση ελληνική οικογένεια. “Να αυξηθεί το εισόδημα, να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας και να μπορέσουμε να παράξουμε ένα τέτοιο ποιοτικό τουριστικό προϊόν με περισσότερους επισκέπτες, κυρίως όμως ποιοτικότερους, που αφήνουν μεγαλύτερο εισόδημα”.

traveldailynews.gr