Παγκόσμια καμπάνια από την Περιφέρεια και το Υπουργείο τουρισμού: “Rhodes. What you love is here”
“Rhodes, What you love is here” είναι το μήνυμα της παγκόσμιας καμπάνιας
Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, είναι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ, μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί.
Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοίμασε μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη.
Από σήμερα Τρίτη 8 Αυγούστου το μεσημέρι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Υπουργείο τουρισμού ξεκινά μια τεράστια προσπάθεια σε παγκόσμιο επίπεδο, για την προβολή και διαφήμιση του νησιού μας, μετά την περιπέτεια που ζήσαμε
Με ανάρτηση του στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος σημειώνει τα εξής :
“Από σήμερα το μεσημέρι, βγαίνουμε στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο με τη νέα μας καμπάνια “Rhodes. What you love is here”
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, η Περιφέρεια μας προχώρησε άμεσα στην ανάθεση του σχεδιασμού του νέου μηνύματος που ο τόπος μας χρειάζεται.
Στα μεγαλύτερα δίκτυα και με την αξιοποίηση όλων των καναλιών διανομής, στα μεγαλύτερα μέσα και με την αξιοποίηση όλων των δυνάμεων, με καθαρό μήνυμα.
Rhodes. What you love is here”