Friedrich Joussen, CEO της TUI: Αισιοδοξία ότι ο τουρισμός θα κινηθεί το 2022 στα επίπεδα του 2019
Τουρισμός

Friedrich Joussen, CEO της TUI: Αισιοδοξία ότι ο τουρισμός θα κινηθεί το 2022 στα επίπεδα του 2019

Την αισιοδοξία του ότι ο τουρισμός θα μπορέσει να ανακάμψει στα επίπεδα του 2019 το ερχόμενο καλοκαίρι διατυπώνει ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου TUI Friedrich Joussen.

Σε συνέντευξή στο website της Tui Group, ο κ.Friedrich Joussen υπογραμμίζει ότι ο όμιλος έχει καλούς λόγους για να είναι αισιόδοξος για τη θερινή σεζόν του 2022. Ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι:

  • Οι τάσεις και οι δείκτες διατηρούν τη θετική δυναμική τους
  • Οι κρατήσεις ευθυγραμμίζονται με τις προσδοκίες και το πρόγραμμα του 2022

“Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κάνουμε μια πραγματική πρόβλεψη για την καλοκαιρινή σεζόν του 2022. Αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι ο τουρισμός θα μπορέσει να ανακάμψει στα επίπεδα του 2019 το επόμενο καλοκαίρι”, τονίζει ο CEO της TUI.

Ο κ.Friedrich Joussen αναφέρει επίσης ότι οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022 από όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η TUI είναι ήδη πολύ ενθαρρυντικές. Επισημαίνει, ωστόσο, ότι όπως φάνηκε και το 2021 οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται πιο κοντά στο χρόνο πραγματοποίησης του ταξιδιού.

Το αφεντικό της TUI λέει ακόμη ότι η διοίκηση επικεντρώνεται τώρα στην αναχρηματοδότηση και τη μείωση των κρατικών δανείων, που έλαβε.

«Θέλουμε, μπορούμε και θα βρούμε τον δρόμο της επιστροφής στην οικονομική ισχύ», υπογραμμίζει ο κ.Joussen.

Η νέα TUI, λέει, θα είναι πιο λιτή, πιο ψηφιακή, πιο αποτελεσματική. “Αλλά θα συνεχίσει να θέτει πρότυπα στον τουρισμό όσον αφορά την ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα”.

Ο Όμιλος, όπως έχει αναφερθεί και παλαιότερα, επικεντρώνεται στη διαχείριση ξενοδοχείων και όχι στην ιδιοκτησία, γι αυτό και θα έχει  λιγότερα ακίνητα υπό την ιδιοκτησία του.

«Για την εμπειρία του πελάτη, σημασία έχει η μάρκα και η ποιότητα του ξενοδοχείου, όχι αν το ακίνητο ανήκει σε εμάς», σχολίασε.

Ο κ.Joussen βλέπει επίσης «μεγάλες δυνατότητες» για τον επιχειρηματικό τομέα των Δραστηριοτήτων και Εμπειριών της TUI, υπό την ονομασία Tui Musement. Εκτιμά ότι και η μεγαλύτερη βιωσιμότητα και ο περαιτέρω μετασχηματισμός θα είναι «επιχειρηματικές ευκαιρίες».

Τα χαρακτηριστικά των κρατήσεων για το 2022

Για τις εφετινές κρατήσεις λέει ότι η TUI έχει δει αυξημένη ζήτηση πελατών για ταξίδια υψηλότερης αξίας και περισσότερες πρόσθετες υπηρεσίες και «μια ισχυρή στροφή» προς τις μεσογειακές χώρες.

Περιμένουμε να ακολουθήσει ανάκαμψη στον τομέα των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων λίγο αργότερα. τονίζει.

Κάνοντας μια ανασκόπηση του 2021 αναφέρει ότι η επανεκκίνηση μετά το Πάσχα και η καλοκαιρινή σεζόν ήταν επιτυχημένες για την TUI, ενώ στο τέταρτο τρίμηνο, όπως αναμένονταν, οι κρατήσεις ήταν στο 50% ενός κανονικού έτους προ της πανδημίας.

 

tornosnews.gr